Kuva Jere Satamo

Tule mukaan mahtavaan joukkoomme!

Toimintamme on avointa kaikille, mutta liittymällä MLL Vaajakosken yhdistyksen jäseneksi saat itsellesi ja perheellesi mukavia etuja. Samalla tuet yhdistyksemme toimintaa lapsiperheiden parissa Vaajakoskella. Panostetaan yhdessä lasten ja perheiden hyvinvointiin Vaajakoskella!

Jäsenmaksu

Jäsenmaksumme on 25 € (v. 2024). Lapset voivat olla jäseniä ilmaiseksi.

Jäsenkausi on maaliskuusta seuraavaan maaliskuuhun, mutta voit liittyä jäseneksi mihin aikaan vuodesta vain. Jäsenyys ja jäsenedut ovat voimassa maksamalla jäsenmaksun vuosittain. Jäsenyys katkeaa, jos jäsenmaksua ei ole suoritettu kahteen (2) vuoteen.

Jäsenedut

• Saat neljä (4) kertaa vuodessa ilmestyvän Lapsemme -lehden kotiisi.
  • Edullisempi muskarimaksu.
  • -10% alennus Pandan tehtaanmyymälästä. Etu ei koske myymälän oheistuotteita.
  • -5% alennus K-Supermarket Vaajakosken valikoimasta. Etu ei koske äidinmaitokorvikkeita, tupakka- ja alkoholituotteita, lahjakortteja tai Veikkausta.
  • Alennuksia lastenvaatekirppari Hippakauppaan.
  • Ilmainen kirppispaikka yhdistyksemme järjestämillä kirppiksillä.
  • Edullisempi pääsymaksu yhdistyksemme järjestämiin tapahtumiin.

Lisätietoa jäsenyydestä voit lukea täältä: Liity jäseneksi ja valtakunnalliset jäsenedut näet täältä: Jäsenedut

Valtakunnallisista jäseneduista löytyvät muun muassa seuraavat edut:

Jesper Junior

Jesper Junior -lastenvaateliikkeet tarjoavat MLL:n jäsenille jäsenetuna – 10 % alennuksen normaalihintaisista tuotteista. Edun saa esittämällä voimassaolevan MLL:n jäsenkortin kassalla.

Alennus on voimassa toistaiseksi.

Omanimitarra.fi

Omanimitarra.fi on nimikointitarrojen verkkokauppa. Nimikoimalla lasten vaatteet ja tavarat kestävillä nimitarroilla, ne pysyvät tallessa. Omanimitarra.fi tarjoaa MLL:n jäsenille – 20 % alennuksen kaikista tuotteistaan. Edun voi lunastaa omanimitarra.fi-verkkokaupassa koodilla MLL20.

Omanimitarra on mukana tukemassa Mannerheimin Lastensuojeluliiton tavoitetta lapsiystävällisestä Suomesta ja lahjoittaa jokaisesta tilauksesta 50 senttiä MLL:lle.

Sanoma Media Finland

Sanoma Media Finland tarjoaa jatkuvana etuna MLL:n jäsenille normaalihintaisista 12 kk lehtitilauksista (Me Naiset, Kodin Kuvalehti, ET-lehti, Hyvä Terveys, Tiede, Luonto, Suuri Käsityö, Glorian Ruoka & Viini, Vauva, Glorian Koti, Gloria, Meidän Perhe, ET, Terveys, Rakennuslehti, Aku Ankka, Aku Ankka Juniori, Prinsessa ja Aku Ankka Klassikko) alennusta jopa – 40 %. MLL:n jäsen voi tilata lehden myös lahjaksi.

Leikkien

Leikkien on suomalainen, kehittäviin leluihin ja opettavaisiin peleihin erikoistunut lelukauppa. Lelukaupasta löydät laajan valikoiman laadukkaita leluja ja pelejä erilaisten taitojen harjoitteluun sekä lahjaksi kaikenikäisille. Lapsihan oppii leikkien! Löydät opettavaiset lelut ja pelit Leikkien.fi-verkkokaupasta ja lelukaupasta Tampereelta.

Leikkien tarjoaa MLL:n jäsenille jäsenetuna -10 % alennusta kaikista normaalihintaisista tuotteista leikkien.fi-verkkokaupassaan. Edun saa kirjoittamalla koodin ”MLLjäsenille” verkkokaupan kampanjakoodikenttään ja kirjoittamalla kommenttikenttään oman MLL-jäsennumeron. Tampereella sijaitsevasta Leikkien-lelukaupasta edun saa esittämällä voimassaolevan MLL:n jäsenkortin. Etua ei voi yhdistää muihin etuihin tai alennuksiin.

Alennus on voimassa toistaiseksi.

Kirpunkoti

Kirpunkoti-verkkokaupasta löydät kotimaiset lasten julisteet, personoitavat syntymä-, nimi- ja harrastusjulisteet, kummitodistukset, kortit, vauvan virstanpylväskortit ja lisäksi ihanat vauvakirjat: Mestaripiirros, keskosen oma vauvakirja ja Rakastettu, vauvavuosien muistoja sekä uutuuskirjan Ainutlaatuinen, muistoja päivähoito- ja alakouluajoilta.

Kirpunkoti tarjoaa MLL:n jäsenille – 10 % alennuksen kaikista verkkokaupan tuotteista. Edun saa kirjoittamalla MLL20 verkkokaupan ostoskorin kuponkikoodi-kenttään.

Kirpunkoti lahjoittaa jokaisesta verkkokaupassa myymästään Rakastettu-kirjasta 1 euron MLL:n työlle.

Etu on voimassa toistaiseksi.

Lisätietoa ja lisää jäsenetuja alla olevasta linkistä. Etuja löytyy mm.
Ikaalisten Matkatoimistoon, Elixiaan, Synsamille ja Instru Optiikkaan.