Kuva Matti Matikainen

Tule mukaan monipuoliseen toimintaan!

MLL:n ja yhdistyksemme toiminta-ajatus on Yhdessä lapsen parhaaksi, ja tähän pohjautuu myös yhdistyksemme muu toiminta. Perhekahviloiden ja muskareiden lisäksi voit tulla toimintaamme mukaan vapaaehtoiseksi, osallistua koko perheen temppujumppaan ja hakea inspiraatiota käsillä tekemiseen Kätevät Emännät -ryhmästä. Tuemme ja osallistumme myös paikalliseen tukioppilastoimintaan kouluissa.

Lue lisää toiminnastamme ja tule rohkeasti mukaan!

Toimintamme keskeiset arvot ovat:

• Lapsen ja lapsuuden arvostus
  • Yhteisvastuu
  • Inhimmillisyys
  • Yhdenvertaisuus

Periaatteemme:

• Avoimuus
  • Ilo
  • Kumppanuus
  • Osallisuus
  • Arjen arvostus

MLL:n toimintaa muualla

Mannerheimin Lastensuojeluliitto on kansalaisjärjestö, jonka tavoitteena on lapsiystävällinen Suomi. Mannerheimin Lastensuojeluliitto on yhteisö, joka muodostuu keskusjärjestöstä, 10 piirijärjestöstä ja 548 paikallisyhdistyksestä. Henkilöjäsenet ovat jäseninä paikallisyhdistyksissä. Paikallisyhdistyksissä on jäseniä 85 853 (31.12.2019). Jokaisella lapsella on oikeus hyvään lapsuuteen.

MLL pitää yllä mm. Vanhempainnettiä, josta löydät tietoa ja tukea lapsiperheen arkeen sekä välittää lastenhoitoapua

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Järvi-Suomen piiri ry on kansalaisjärjestö, joka edistää lasten, nuorten ja perheiden hyvinvointia Keski-Suomen alueella. Piirijärjestö toimii alueellisena vaikuttajana ja paikallisyhdistysten tukena.