Kuva Päivi Karjalainen

Tule viettämään aikaa perhekahvilaan!

Perhekahvilamme kokoontuu viikottain Vaajakosken nuorisotila Kurwissa. Perhekahvilat ovat avoimia kaikille – lapsille, äideille, isille, mummeille, vaareille, kummeille, odottaville. Mukaan voi tulla milloin vain, myös kesken lukukauden ja itselle sopivimpaan kellonaikaan. Perhekahviloissa on lasten ja vanhempien mukavaa yhdessäoloa, rupattelua ja leikkiä sekä yhdessä järjestettyä erityistä ohjelmaa. Toimintaa suunnitellaan yhdessä kävijöiden kanssa.

Syksyllä tulossa myös iltaperhekahvila kerran kuussa. Seuraa ilmoittelua Facebookissa ja Instagramissa.

Perhekahvilavastaavana toimii Katri Särkimäki, jolta voit kysyä lisätietoa puhelimitse (puh. 040 570 7432) tai facebookin kautta.

Vaajakosken perhekahvila

Vaajakosken perhekahvila kokoontuu maanantaisin klo 9.15-12.00 (ei loma-aikoina) Vaajakosken nuorisotiloissa (Urheilutie 36 B, Vaajakoski). Tarjolla on kahvia, teetä, mehua ja pientä purtavaa 1€/hlö.  Voit lisäksi ottaa mukaan omat eväät, sillä tilassa on keittiö.

Vaajakosken perhekahvilan Facebook-sivuja seuraamalla saat ajankohtaiset ilmoitukset, mitä kahvilassa tapahtuu.