Jäsenetuliikkeeksi?

14.4.2021

Kuuluvatko lapsiperheet asiakasryhmääsi? Haluatko tavoittaa Vaajakosken ja sen lähialueiden perheitä asiakkaiksesi? Tarjoa MLL Vaajakosken yhdistyksen jäsenperheille helposti houkutteleva tarjous tuotteistasi tai palveluistasi.

Miten jäsenet saavat tietää antamastasi edusta?

• Ilmoittaudu jäsenetuliikkeeksi sähköpostitse
    vaajakosken.yhdistys@mll.fi
  • Jäsenillä on sähköinen jäsenkortti
  • MLL Vaajakosken yhdistys viestii jäsenetuliikkeistä omissa viestikanavissaan kuten
    • Kotisivuilla vaajakoski.mll.fi
    • Facebookissa
    • Instagramissa
    • Jäsenkirjeissä
  • Myös jäsenetuliike voi mainostaa omissa kanavissaan
Äiti ja lapsi sylikkäin lukemassa satukirjaa.
Kuvaaja Anna Autio

Muut yhteistyötavat

Järjestämme myös erilaisia tapahtumia, joissa yhteistyö on mahdollista. Voimme neuvotella näistä mahdollisuuksista lisää, varsinkin kun koronatilanne mahdollistaa tapahtumien järjestämisen.

MLL Vaajakosken yhdistys

Olemme voittoa tavoittelematon yhdistys, joka toimii pääsääntöisesti Vaajakosken alueella. Toimintamme tarkoituksena on edistää lasten, nuorten ja lapsiperheiden perusturvallisuutta, hyvinvointia ja tervettä kehitystä Vaajakosken alueella. MLL toiminnan perustana ovat liiton perustamisjulistus, säännöt, MLL strategia Suunta 2024 ja YK:n lapsen oikeuksien sopimus.

Yhdistyksen toiminnasta vastaa 9 hengen hallitus, joka kokoontuu säännöllisesti puheenjohtajan johdolla. MLL Vaajakosken yhdistyksellä on 271 jäsentä.

Tällä hetkellä olemme joutuneet supistamaan toimintaamme koronan takia, mutta joka perjantai kokoontuu muskariryhmä sekä perhekahvilat (2 kpl) kokoontuvat säännöllisesti tuoden lapsiperheet yhteen. Lisäksi teemme yhteistyötä koulujen ja tukioppilaiden kanssa.

Ota yhteyttä niin kerromme lisää:
MLL Vaajakosken yhdistys

Anni Juntunen, puheenjohtaja