Kevätkokouskutsu

13.4.2021

Hei MLL Vaajakosken yhdistyksen jäsen,

Kevät on tullut siihen pisteeseen, että on aika kutsua sinut mukaan ma 26.4 klo 18.00  järjestettävään yhdistyksen kevätkokoukseen. Kokouspaikkana on Lounasravintola Messi (Tikkutehtaantiellä), mutta voit osallistua myös etänä!

Linkki TEAMS kokoukseen on tässä.

Lapsi pomii kukkia.
Kuvaaja Anna Autio

Kevätkokouksessa käsitellään MLL Vaajakosken lakisääteiset asiat.

Lämpimästi tervetuloa joko paikan päälle tai etäyhteyksin!

Mitä muuta yhdistyksen kevääseen kuuluu?

• Hybridimuskari kokoontuu joka perjantai klo 9.45. Voit osallistua joko etänä tai paikan päällä Vaajakosken nuorisotilalla.
  • Vaajakosken perhekahvila kokoontuu joka parillinen maanantai. Seuraava kerta on ma 19.4 klo 9.15-12.00.
  • Leluseikkailu järjestetään Vaajakoskella ja Oravasaaressa la-su 24.-25.4. Vie lapset seikkailulle lelujensa kanssa etsimään piilotettuja Vaajakosken MLL:n logoja. Lähetä kuva lelusta ja logosta, joko sähköpostilla tai jaa kuva somessa ja osallistu tavarapalkinnon arvontaan. Tapahtuma on osa valtakunnallista Leikkipäivää.

Aurinkoisia kevätkelejä toivottelee,

Anni Juntunen