Tervetuloa mukaan Hybridimuskariin

17.2.2021

Perhemuskari on kokoontunut tammikuun 15. päivästä lähtien joka perjantai klo 9.45-10.30 Vaajakosken nuorisotila Kurwissa. Kaksi muskarihetkeä pidettiin koronan vuoksi Zoomin kautta etänä, mutta jälleen perjantaina 19.2.2021 päästään kokoontumaan nuorisotilalle.

Etämuskari kilvoitti idean Hybridimuskarista. Nyt on siis mahdollisuus osallistua muskariin joko paikan päällä tai kotona etäyhteyden avulla. Olisiko tämä mukava viikonlopun aloitus teidän perheelle?

Lapsia ja aikuisia leikkimässä leikkivarjolla.
Kuvaaja Anna Autio

HYBRIDIMUSKARI

Aika: perjantaisin ajalla 19.2.2021 - 7.5.2021 klo 9:45-10:30. (Ei vko 9)
Osallistuminen Zoomin kautta tai nuorisotila Kurwissa.
Hinta loppukaudelle:

• MLL Jäsenet 49,50 €
  • Ei-jäsenet 55 €
  • Sisaralennus: 10 €

Opettajana toimii varhaisiän musiikinopettaja Hanna-Maaria Naumanen, joka lähettää etäosallistumislinkin ilmoittautumisen yhteydessä. Nuorisotilalle kokoontuessa aikuiset käyttävät maskeja ja kaikki huolehtivat hyvästä käsihygieniasta tullessa ja lähtiessä. Otathan omat soittimet mukaan muskarihetkeen!

Ilmoittautumiset ja lisätietoa:
mllvaajakoskimuskari@gmail.com
vaajakoski.mll.fi/muskari tai
Facebook-ryhmästä MLL Vaajakoski muskari

Perheen pienimmille suunnattu muskari on tavoitteellista musiikkikasvatusta, jonka tarkoitus on tukea lapsen kehitystä kokonaisvaltaisesti musiikin keinoin ja herättää lapsen kiinnostus musiikkia kohtaan. Muskaritoiminta kehittää lapsen itseilmaisua, tarjoaa onnistumisen elämyksiä ja antaa hyvät valmiudet musiikkiharrastuksen jatkamiseen myös myöhemmin. Muskarissa lapset kokoontuvat laulamaan, loruilemaan, soittamaan, leikkimään, liikkumaan ja kuuntelemaan musiikkia yhdessä vanhemman tai vaikkapa isovanhemman kanssa.